Kołobrzeg NA: LATO 2020 – to nowe hasło reklamowe, które ma zapoczątkować ogólnopolską kampanię reklamową. W ten sposób uzdrowisko chce zachęcić turystów do wypoczynku nad polskim morzem. Spoty promocyjne pojawią się na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz portali internetowych. Władze miasta zapowiadają wejścia na żywo z różnych miejsc Kołobrzegu w porannych programach informacyjnych. Na ulicach Kołobrzegu ma się pojawić samochód jednego z ogólnopolskich programów telewizyjnych, gdzie dziennikarze prowadzą rozmowy z gośćmi, właśnie podczas jazdy autem.
W kampanii nie zabraknie współpracy z mediami oraz największymi serwisami turystycznymi. Hasłem przewodnim kampanii jest Kołobrzeg NA:LATO, które nawiązuje do nowej identyfikacji miasta. W ten sposób władze uzdrowiska chcą pokazać, że w Kołobrzeg to nie tylko morze i plaża, ale także tereny zielone, ścieżki rowerowe oraz duże zaplecze do uprawiania sportów wodnych. Pojawiło się również nowe logo.
Przy realizacji kampanii magistrat współpracował z branżą turystyczną po to, by jak najmocniej wykorzystać walory regionu. Koszt kampanii to blisko 400 tyś zł.
Polecany artykuł: