Głównym założeniem konkursu był wybór najlepszego biznesplanu w dwóch kategoriach: osoby fizyczne w wieku 18-35 lat - studenci, absolwenci lub inne osoby chcące założyć własną firmę oraz uczniowie koszalińskich szkół ponadpodstawowych.
Do udziału w tegorocznym konkursie zgłosiło się 48 osób, a po ocenie formalnej zakwalifikowano 46 uczestników. 45 z nich odbyło szkolenia z zakresu podstaw prawnych zakładania działalności gospodarczej oraz pisania biznesplanu. Z uwagi na sytuację epidemiczną szkolenia odbyły się on-line. Swoje biznesplany złożyło 35 osób (kategoria I – 18 osób; kategoria II – 17 osób).
Zwycięzcą w kategorii I został Tomasz Piskorowski, pomysł „MemoCode”. Planowana firma zajmować się ma umieszczaniem kodów szybkiego dostępu (QR) na nagrobkach. Po zeskanowaniu kodu użytkownik zostanie przekierowany na dedykowaną zmarłej osobie stronę internetową. Będzie ona zawierać informacje o zmarłym (np. wspomnienia, drzewo genealogiczne, ważne wydarzenia z życia) oraz dowolne multimedia (zdjęcia, grafiki itp.), które pozwolą na godne upamiętnienie danej osoby.
Wyniki kategorii II:
I miejsce - Krzysztof Piłat, pomysł „Javga”. Planowana działalność miałaby dotyczyć projektowania gotowych modeli 3D wykorzystywanych w programach do projektowania przestrzeni oraz wnętrz, a także w grach komputerowych itp.
II miejsce - Dawid Adamczewski, pomysł „Sky Packs”. Planowana działalność miałaby dotyczyć świadczenia usług kurierskich i logistycznych za pomocą specjalnych dronów.
III miejsce - Julia Nowak, pomysł „Julia magiczne wyroby”. Planowana działalność miałaby dotyczyć sprzedaży własnoręcznych wyrobów z włóczki.