Usługa jest też przeznaczona dla osób w wieku 65+, osób zależnych 15+, opiekunów faktycznych osób zależnych i opiekunów z pieczy zastępczej.
Pilotażowy program trwający od stycznia do czerwca bieżącego roku pokazał, że w regionie białogardzkim jest zapotrzebowanie na urzędnika, który zamiast przyjmować interesantów stacjonarnie, przyjeżdża do nich pomagając im z formalnościami na miejscu.
Jak skorzystać z usług Mobilnego Urzędnika? Opcje zgłoszenia takiej chęci są dwie:
- telefonicznie – pod numerem telefonu 94-3579-200 w godzinach 8.00 – 12.00
- wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: [email protected]
Najlepiej krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, zostawić swoje dane, by następnie pracownik magistratu zadzwonił umówić się na dogodny termin wizyty i załatwienia sprawy. Urzędnik zabiera ze sobą wszystkie potrzebne druki wniosków, pomaga w ich wypełnieniu, a także przyjmuje je i rejestruje w urzędzie.
Usługa Mobilnego urzędnika jest bezpłatna.